اجاره کلایمر و خرید کلایمر

شرکت سازه گستر سهند https://www.sazehgostarsahand.com فعال در زمینه طراحی و تولید سیستم های کلایمر خرید کلایمر اجاره کلایمر

  • ۰
  • ۰

خانه‌های پیش‌ساخته(به انگلیسی: Prefabricated home) ساختمان‌هایی هستند که قطعات آن‌ها در خارج از سایت ساخته می‌شوند (معمولاً در ابعاد استاندارد که به آسانی قابل نصب باشند) و در محل سایت نصب می‌گردند. بعضی از خانه‌های پیش‌ساخته جدید در طراحی خود از سبکهای مدرن الهام گرفته‌اند. همچنینباز سازی خانه‌های پیش ساخته ممکن است.

ویلای پیش ساخته پانلی

فن آوری معماری یا فن آوری ساختمان، استفاده از فن آوری در طراحی ساختمان‌ها است. این جزء ای از معماری و مهندسی ساختمان است و گاهی اوقات به عنوان یک   زیرمجموعه دیده می‌شود. مواد و فن آوری‌های جدید باعث به وجود آمدن چالش‌های طراحی جدید و روش‌های ساخت و ساز در طول تکامل ساختمان شدند، به ویژه از زمان ظهور صنعتی شدن در قرن نوزدهم. تکنولوژی معماری با عناصر مختلف یک ساختمان و تعاملات آن در ارتباط است و با پیشرفت علم ساختمان همکاری نزدیکی دارد.

برج خلیفه 

برج خلیفه یا برج دبی آسمان‌خراشی در شهر دبی امارات متحدهٔ عربی است. این برج با ۱۶۳ طبقه قابل استفاده و ۸۲۸ متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمان‌خراش ساخته شده به دست انسان است. ساخت این برج از ژانویهٔ ۲۰۰۴ (۱۳۸۲ ه‍. ش) آغاز شد و در روز چهارم ژانویهٔ ۲۰۱۰ (۱۴ دی ۱۳۸۸) گشایش یافت.

برج خلیفه در ابتدا با نام «برج دبی» شناخته می‌شد اما در روز افتتاحیه توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نام آن به افتخار حاکم امارات، خلیفه بن زاید آل نهیان، به «برج خلیفه» تغییر کرد.

برج خلیفه دارای بیش از هزار واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۴ استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق به طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیهٔ برج واقع است.

طراحی این برج اثر شرکت آمریکایی اسکیدمور، اوینگز، مریل  و ادرین اسمیت با الهام از معماری اسلامی، طبیعت صحرا و گل  است.

ساختار و طراحی

در ابتدای ساخت برج، بنا بر طرح اولیه Marshall Strabala قرار بود برج خلیفه با ۷۳ طبقه و به صورت یک مجموعه کاملاً مسکونی احداث شود که بعدها با تغییرات زیادی مواجه شد. طراحی کنونی ساختمان شامل عناصر فرهنگی و تاریخی خاص از جمله مناره‌های مارپیچ است. طرح Y شکل این مناره‌های برج به معماران امکان می‌دهد که حداکثر نمای خارجی و همین‌طور بیشترین نور طبیعی را در داخل ساختمان داشته باشند. در صورتی که تاج برج بنا بر تغییرات ثانویه در طراحی آن بلندتر نمی‌شد و با همان ارتفاع ۵۶۰ متر به پایان می‌رسید، نمی‌توانست رکورد بلندترین آسمان‌خراش جهان را به دست بیاورد.

طراحی ساختمان

طراحی ساختمان به‌طور وسیع بر پایهٔ طراحی معمارانه، مهندسی و تکنیکی بر می‌گردد. تمام پروژه‌های ساختمانی نیازمند سرویس‌های طراح ساختمان است که معمولاً یک معمار یا مهندس ساخت که دارای مدرک باشد، است. در پروژه‌های کوچکتر و ساده‌تر معمولاً به یک فرد حرفه‌ای و دارای مدرک نیاز نیست و طراحی این پروژه‌ها معمولاً زیر دست یک طراح ساختمان، نقشه‌کش یا یک طراح داخلی و پیمان کا ر می‌باشد. اما پروژه‌های بزرگتر و پیچیده‌تر نیازمند عدهٔ زیادی از افراد حرفه‌ای و آموزش دیده که تحت نظارت یک معمار باشند، است.

خانه وارونه در آلمان

شرکت سازه گستر سهند فعال در زمینه اجاره کلایمر,کلایمر

ترجمه آزاد و غیر رسمی : بهزاد علی پور

  • ۹۸/۰۴/۱۰
  • ویدا علیپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی