اجاره کلایمر و خرید کلایمر

شرکت سازه گستر سهند https://www.sazehgostarsahand.com فعال در زمینه طراحی و تولید سیستم های کلایمر خرید کلایمر اجاره کلایمر

  • ۱
  • ۰

شرکت سازه گستر سهند با سالها تجربه در زمینه اجاره کلایمر، فروش کلایمر، تعمیر از برترین شرکتهای کلایمر در تهران و کرج می باشد تمام دستگاه های کلایمر توسط مهندسین شرکت طراحی و به تولید میرسند و از بابت امنیت و .. بهترین گزینه برای انتخاب در پروژه ها میتواند باشد کارشناسان بخش فروش  و اجاره آماده پاسخگویی به سوالات شما در  رابطه با ااستفاده کلایمر و خرید کلایمر و یا اجاره کلایمر می باشند.

آسانسورها وسیله ای برای حمل و نقل در حالت عمودی هستند که افراد یا کالاها را بین طبقات جابجا می‌کنند. ثبت رسمی اسانسور را می‌توان به معمار رومی ویتروویوس نسبت داد اما قبل از ان نیز گزارش هایی در مورد ساخت چنین وسیله ای دریافت می شد. برای مثال چند سال قبل از میلاد مسیح گزارشی از ارشمیدس مبنی بر ساخت بالابر دریافت شد که هیچوقت به مرحله ثبت رسمی نرسید.

آسانسور

در آن زمان آسانسورها از طنابی با جنس کنف ساخته می‌شدند و توسط حیوانات یا آدم‌ها قدرت می یافتند و حرکت می کردند که تفاوت های زیادی با آسانسورهای مدرن عصر ما داشتند. در طول سال‌ها و با پیشرفت تکنولوژی آسانسورها تغییر کردند تا اینکه به شکلی که ما امروز می بینیم در امدند .

قبل از صنعتی‌ سازی آسانسورها

قبل از پیشرفت صنعت آسانسورها با وسیله های موجود در عصر خود خیلی متفاوت و پیشرفته بودند . چند سال پیش از میلاد  مسیح در کتابی به نام اسرار از اختراعی شبیه به بالابر گفته شد که برای تخریب یک دژ در اسپانیا و در دوره اسلامی به کار ‌رفت.

پادشاه پانزدهم اسپانیا دستور ساخت یک آسانسور مسافربری را داد که آن را " صندلی پرنده " می‌نامیدند. آسانسور بیرون از بالکن و در بیرون کاخ نصب شد و توسط دست اداره می‌شد.

به هنگام انقلاب صنعتی آسانسور

اختراع آسانسورها که ناشی از به وجود امدن تکنولوژی دیگ بخار بود تنها در قرن بیستم پس از صنعتی شدن به صورت انبوه تولید شد که امکان حرکت حجم زیادی کالا در معادن و کارخانه‌ها را فراهم می کرد. در لندن معماران اتاقی به نام اتاق صعودی  را ساختند که یک جاذبه توریستی بود و با نیروی بخار کار می کرد .

پس از ساخته شدن اسانسور به صورت صنعتی و انبوه اقای ویلیام آرمسترانگ جرثقیل هیدرولیک را برای بارگیری کالا بر روی کشتی‌ها ایجاد کرد.در این جرثقیل از پمپ آب استفاده می کردند و از فشار آب برای افزایش ارتفاع و پایین آوردن دکل جرثقیل بهره می گرفتند و در این صورت نیز تعادل بر همه جای جرثقیل اعمال می شد.

در نیویورک برای ایمنی بالابر ها واسانسور ها چاره هایی مانند ترمز اضطراری اندیشیده شد که تضمین می‌کرد اگر کابل قطع شود کابین سقوط نخواهد کرد .
اولین آسانسور هیدرولیکی با دکمه‌های فشاری (و البته بدون راننده) به صورت خودکار اداره می‌شد. در نمایشگاه جهانی پاریس اولین آسانسور از این خانواده به نمایش گذاشته شد که عموم مردم می توانستند از این اسانسور استفاده کنند .تا ان روز مردم از اسانسور های ساده استفاده کرده بودند و به انها عادت داشتند برای همین بسیاری از افراد تصمیم گرفتند تا از اسانسور های خودکار و بدون راننده استفاده نکنند . اعتصاب اپراتورهای اسانسورها و بالابرها نیز در نیویورک باعث کم شدن استقبال از اسانسور های هیدرولیک شد.

آسانسور مدرن

کشورآرژانتین شاهداولین نسل از اسانسورهای مدرن بود. از سال ۲۰۰۰ تاکنون شمار ساختمان‌های بیش از ۲ میلیون ساختمان افزایش یافته است که به این معنی است که بالابرها و اسانسورهای بیشتری نصب شده و فن‌آوری‌های جدیدی به وجود امده و صنعت اسانسور سازی بهبود یافته است .

کلایمرها

کلایمر ها نسل پیشرفته بالا برها هستند که امروزه جای داربست را گرفته اند و به رسمیت جایگزین داربست شده اند.

کلایمرها را می توان هم به صورت دائمی و هم به صورت موقت اجرا و نصب نمود.کلایمر ها نقش بسیار مفیدی را در صنعت ساخت و ساز ایفا می کنند اگر شما مایل به اجاره کلایمر و یا خرید کلایمر برای ساختمان و یا پروژه عمرانی خود هستید با متخصصین شرکت ما تماس بگیرید.

  • ۹۸/۰۴/۰۴
  • ویدا علیپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی